Söndag!

Sitter och kollar på live-tv från Junior SM. Såg nyss Pojkar 19 1500m final..fy fan säger jag bara. 3,53 vann Erik Johansson (jag tippade rätt)..och tätt följd var han av Johan Hydén och tvillingen Kalle..men 3,53!! Jag hade inte haft mycket att säga till om i den där finalen..men det var skönt att de sprang snabbt. Hade de vunnit på en tid runt mitt pers hade de varit värre för då hade jag inte jag varit glad..men 3,53 var lite i värsta laget :D Hade med mitt pers kommit runt femte/sjätte placering.nej nu ska jag sluta spekulera. Jag tackar Tvillingarna Johansson och Hydén för att de motiverat mig till tusen nu när grundträningen drar igång..nu jävlar!!!!

Idag vaknade jag 07.30...5 timmars sömn yeaa! Hade ingen frukost (inte något ätbart) så jag bestämde mig för att ta en brunch vid stinsen..oj vilken brunch det blev: en ost och skinksmörgås med färskpressad apelsinjuice. Det är vad jag ätit idag. Men vilken middag jag tänker göra..det blir thaimat!! Jag har köpt chili, lime, cocosmjölk, kycklingfilé, lök, paprika, sweet chili, röd curry...mmmmmmmmmmm!! Jag har också tvättat lite idag och nu sitter jag som sagt och kollar in SM..värsta kul..samtidigt försöker jag göra mitt naturkunskaparbete men det går inte så bra om jag ska vara ärlig. Jag väntar fortfarande att någon ska komma till löpet..I am so lonely.

kram matte!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0