Onsdag!

Ångest, ångest, ångest!!! Stack ut på cykeln idag och körde mig fullkomligt slut.. sedan härlig bålstyrka och fotstyrka (jag har fullkomligt bott på balansplattan idag) sedan var man människa igen. Träning är den bästa medecinen man kan få!! Annars idag har jag pluggat..pluggat..pluggat. Jag är så fruktansvärt skoltrött så snart spyr jag. Mina kära trekompisar snackar om hur mycket de kommer sakna gymnasiet och löpet men just nu känner jag bara bläääää..jag vill sluta!! Jag vet dock att jag kommer be på mina bara knän om några månader att jag vill tillbaka. Nu ska jag snacka med Frasse och Jossan lite..om de inte gått och lagt sig!  


En bild från skivan. Jag, någon okänd och mysiga Linn som kikar fram i mitten.

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0