Tisdag

Idag är det Z-fm! Nästan hela löpet skriver kursprov och eftersom jag läste min matte tidigare så är jag ledig idag. I am free!! OJ, har visst inte skrivit sen i början av maj och lite har hänt sedan dess:
- Skiva 16 maj!! Det roligaste jag varit med om tror jag. Helt unforgetable!!
- Förkylning 4 dagar
- Igår vrickade jag foten längst bort på rösjörundan..på nästan samma ställe som förra gången i mars..ska aldrig mer springa rösjön, eller så kanske det är dags att börja köra seriös fotstyrka?
- Den mesta tiden har tyvärr ägnats åt skolan, fy faaaaaaan vad skoltrött jag är!!

Jag vill så gärna springa bana idag, vi får se..foten känns ganska bra, jag kan gå på den och svullnaden har gått ner från tennisboll till pingisboll!


kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0