Förmiddagsmys med mammsen!

Sov ut i morse..09.30 något sånt. Därefter åt jag frukost med mamma och efter det följde en långpromenad i det superfina vädret med mamma och Izor.

Eftersom mamma skulle iväg och jobba vid 13.00 var jag så snäll och lagade maten. Det blev en ljuvligt god fläskpannkaka i ugn med skivad banan. Har alltså haft riktigt mamma-mys idag. Jag vet, jag är mammas pojke och riktigt mammig ibland.

Nyss kom brorsan hem från skolan. Vi ska åka och bowla ikväll med friends. Jag brukar vinna men vi får se..efter det ska vi fika, det är jag i alla fall bäst på =D Klockan 21.00 är det sista avsnittet av "Främmande fågel"..aaaa!!! Hur ska det gå??
Nu ska jag träna. 15km.


Del av bowlinggänget.

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0