Kul kväll!!!

Det var jättekul träning idag. Vi körde ett kul pass: 2 x (2x400m-2x300m-2x200m-2x100m) och löpskolning innan men framför allt så var vi väldigt många på dagens träning. Mary och Sara gästsprang också..extra kul!! Jag var väldigt tung och sliten framförallt i låren från igår men det var absolut genomförbart ändå. Kom hem vid 20.30, lagade mat och kollade på "Matakuten"...jag tycker det är så intressant och jag vill verkligen läsa kurser om kost, speciellt livsmedelslära men tyvärr måste man ha läst 30 högskolepoäng biokemi och det har ju inte jag. På tal om det så ska jag nu anmäla mig till lite kurser i vår. Hälsopedagogik, drama, vardagens psykologi m.m.

Imorgon har jag detta på agendan:
-Morgonpass 07.30
-Kuratorn 10.00 (odenplan, av alla ställen)
-Träning igen
-Förbereda mig inför föreläsningen (hade visst glömt den engelska artikeln på ett antal sidor!!!)
-Föreläsning 18.00-21.00

kram matte!


kram matte!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Mattzii det låter som att du är en beteendevetare innerst inne, de kurser som du ska läsa har jag också på min planering.. eller inte drama då men de andra... KUL!!!

Föresten så undrar jag vad idrottspsykologikursen du läser nu heter och på vilken högskola/universitet du läser den på... skicka länken till den please...



Ha en trevlig vecka så sees vi i helgen KRAM!

2008-10-14 @ 07:47:46
URL: http://fiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0