Söndag!

Regnet bara öser ner i Askersund. Kan därmed sitta inomhus med gott samvete. Vilken middag igår. Ugnsbakade rotfrukter i ugn med färsk rådjurssadel, då menar jag verkligen färsk. Pappa jagarde i onsdags och sköt stackars lilla, oskyldiga rådjuret. Efter det blev det min kladdkaka med dumle (NI MÅSTE SMAKA DEN!!!). Trevligt sällskap på det och ännu en härlig middag har lagts till samlingen. 

Idag sov jag till 10.30, wow!! Har sedan dess ätit frukost och hängt vid datorn..har inget planerat idag, jo en sak. Jag ska kolla på Jebba som spelar innebandymatch ikväll, alltid lika spännande. Annars vet jag inte vad jag ska ha för mig?

Såg ni på Stjärnor på is igår? Det gjorde jag. Löpare som jag är hejjade jag naturligtvis på Malin Ewerlöf Krepp..hon var 10cm från att slå ut alla tänder..hon klarade sig dock oskadd. Vet ni vad? Jag tror jag ska söka till Robinson 2009!!! 

kram matte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0