Onsdag

En härlig och fullspäckad dag. I och för sig sov jag till 9 men därefter blev det en stor frukost. Sedan lite fix med min idrottspsykologipärm (Det var en sjukt intressant och rolig föreläsning igår). Resa in till stadion och därefter blev det ett intervallpass i Lilljanskogen (20x250m). Dusch och därefter färd mot kungsgatan för att lämna tillbaka mitt usb tjosan till datan som inte funkade (är jag överaskad?)..fortsatte till steriksplan där jag träffade Sara och Frasse. Vi åt en mycket god lunch på restaurangen "Lilla Pakistan"..tiden gickväldigt fort. Därefter traskade vi till Löplabbet Steriksgatan och för mig blev det jobb medan Sara och Frasse fortsatte färden någonstans. Passade på att bjuda kollegerna Anna och Henke på kanelbullar! Jag och Jossan lyckades tajma samma tåg vilket var underbart. Jag stod sedan i köket i cirka två timmar, medlite ätpauser förstås. Det blev Chicken tikka masala till middag, pastapytt till matlåda imorgon och så gjorde jag min härligt smarrrrriga müsli.

Recept:
- 10 dl blandade gryn (vad som helst)
- 2 dl solroskärnor
- 2 dl krossade linfrön
- 2 dl vetekli
- Hackade nötter (mandlar, hasselnötter, paranötter, cashewnötter, valnötter)

In ugnen, 200 grader i 10min..rör runt då och då. Sedan kan man tillsätta vad man vill..men jag kör naturell!! Väldigt god med kall fil på morgonen.

Annat kul/mindre kul som inträffat:
-Siba har snott 399kr från mig..måste fixa det.
-Träffade Ingemar Stenmark igår och fick självklart hans autograf i mitt idrottspsykologiblock.
-Internet fungerar inte för mig!!!!!!!!!!!!!!

Imorgon blir det resa till Löpet på morgonen. Distans + styrka och sedan jobb till 20.15.

kram matte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0