Lördag!

Betalat lite räkningar, usch vad pengarna rinner iväg. Välkommen in i vuxenvärlden Mattias!!!!!! Det som jag tycker är näst jobbigast nu är att min kamera är borta. Jag hade den i en kartong med garantin osv..Jag hade den förra veckan i väskan för att jag skulle lämna in den på reparation (SIBA). När jag nu i onsdags skulle åka in till SIBA och lämna in den så hittade jag den inte. Jag tycker det är tråkigt x 2. Dels för att jag vill ha en kamera och att jag fick den i julklapp och tycker synd om mina föräldrar som köper julklappar som jag slarvar bort. Är jag så virrig?? Jag tycker verkligen att jag försöker hålla koll och ha ordning. Jag skulle bli gladare än gladast om jag hittade den nu!! Så, om någon har sett en kamera eller rättare sagt en svart kartong med en kamera i...KONTAKTA MIG!!!!!!

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0