Mellan mina två jobb...

Hejsvejs!

Min vad smärtar som aldrig förr, idag har den dunkat hela dan. Det här känns inte bra, kommer nog ta längre tid än vad jag först trodde och det känns rent ut sabvgt fördjävligt! Men vi får se, det går upp och ner, igår kändes det mycket bättre än vad det gör idag.

Nu sitter jag  och har precis käkat min middag efter en dag som Matte och No lärare. Nu ska jag till Callcentret och terrorisera svenska familjehem med mina sjukt konstiga frågor. Ni skulle höra mig, jag låter verkligen som en robbot när jag sitter och upprepar mig i 4 timmar. Men det blir Pengar och det är inte helt fel. By the way så köpte jag en extern hårddisk igår på internet så nu kan jag lagra massor med filmer, bilder och musik!  Nice

Kramkram
Frasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0