Onsdag!

Sitter faktiskt på löpargymnasiet nu. Jag har varit i Norrtälje och tävlat i längd och eftersom jag ska träna och jobba imorgon så kändes det bättre att sova här..både styrkelokal och nära till jobbet. Jag hoppade 5,56 (pers med 20cm) men jag kan mer. Jag var inte ens framme vid plankan!! Frasse piskade mig med fyra cm..men skrällen: Simon Rasmussen 6,00!! wow..enligt dealen blir jag skyldig honom en middag..jävlar vad han ska få äta.

Idag skulle jag handla en av böckerna till idrottspsykologin. Gissa vad den kostade? 699kr!! När jag sedan kom hem och visade Simon boken berättade han att hans kompis hade den. Tur att det var två veckors öppet köp!!

Imorgon blir det frukost på löpet, träning (15km + styrka), jobb 13-20 och sedan träff hos Anette. Blir nog en natt till på löpet.

kram matte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0