Storhandlat!!

Idag åkte jag på utflykt till Arninge Centrum. Jag storhandlade på Willys. Nu har jag ett mycket välfyllt matföråd vill jag säga!! Det var inte lätt att få med sig tre proppfyllda papperskassar med sig hem..det gick väl an men jag är lite öm här och där (mest kring axelpartiet). Efter det blev det en härlig distanstur i regn och rusk. Rätt pigga ben, det tackar man för!! Jag tycker det är lite tråkigt att köra själv..jag saknar dig Therese!! Vi kombinerade terapi med träning på onsdagsmorgonarna klockan 06.15!! Det var tider det, eller vad säger du dalkullan??

föreläsningen idag handlade om grupper, ledarskap och kommunikation. Som vanligt väldigt intressant!! Det ska bli spännande när vi får ut hemtentan om ett par veckor!! Jag och Linnea är lite spända.

Imorgon blir det...öö...öö..träning vid 17.30...öö...bädda rent...öö...vilken stimulerande onsdag jag har framför mig!! Blir nog lite bakning eller matlådematlagning..jag älskar det!!


En överlycklig mamma och hennes arbetskamrat efter lidingöloppet..

Syrran vad också glad!!

kram matte!




Kommentarer
Postat av: Emmy

JAG veet! Du kan baka kanelbullar idag så hinner du skicka en så att den kommer fram till mig lagom tills på lördag då det är kanelbullens dag!

Saknar dig mattziiii!!!

2008-10-01 @ 10:27:02
URL: http://fiemma.blogg.se/
Postat av: Tessan

Du skulle bara veta hur mycket man saknar de där distanserna och morgonjoggarna. Rena balsamen för själen! :)

Förresten så har jag skaffat blogg. Chech it out! :D



Pusss <3

2008-10-02 @ 08:11:41
URL: http://lagom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0