What a day!!

Lidingöstafetten var jätteskoj. Efter spurtduell mellan Simon och Löpets Daniel Gleimar slutade vi på bronsplats. Fick en snygg adidasbag!! Jag sprang väldigt avvaktande första 2-3km (Då många branta backar måste bestigas) för att sedan med 600-700m kvar öka tempot markant. På upploppet hade jag riktigt mycket krafter och jag var inte mer andfådd än jag var under veckans hårda pass. Efteråt hade jag en skön känsla och kände mig nöjd. Nu när jag sett sträcktiderna känner jag mig mer nöjd =D

Efteråt slängde jag i mig lite thaiwok som det bjöds på..mycket gott. Stressade sedan lite till slussen för att träffa Fanny. Vi gick en lång promenad på söder innan vi bestämde oss för att styra kosan mot cafe 60 på sveavägen. Det var jättetrevligt!! De har öppet länge och vi satt där länge.

Nu är jag trött. Imorgon ska jag upp ganska tidigt för att möta upp Far på centralen. Ska häcka vid lidingö hela helgen..

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0