Back in the bloggjungle!!!

Äntligen, som ni måste ha väntat. Torpetvistelsen och Göteborgstrippen är över och såväl Matte som Frasse har anlänt Löp, omvärlden och cyberspace. Kort sagt, efter ett litet uppehåll skall nu frassematte.blogg.se hållas uppdaterad konternuerligt. Att Sanna (sannamustonen.blogg.se) dessutom utmanade oss det första hon gjorde idag på sommarlägret i en ny bloggtävling gjorde så att motivationen snabbt kom fram igen :D
Sommarlägrets första dag är i full gång. Som Richard antydde på samlingen kommer nog kvällen bli ganska lång. Själv tänkte jag ta mitt ansvar som ny trea och vara ordentlig, vilket innebär sängdags efter inläggets avslutande. Morgondagen bjuder på styrka och laserdome match. Ska bli mycket skojsigt även om jag är absolut värdelös på att hantera lasergevär. Vad går egentligen tävlingen ut på? jaja, kanske går bättre imorgon än vad de gjort de två gånger tidigare jag kört. Första gången hade jag nämligen helvitakläder på mig vilket resulterade i att jag blev självlysande. Andra gången hade jag tagit på mig svartakläder, men alldeles för tjocka så svetten rann, milt uttryckt.
Idag var det allsång. Allsång på Skansen, det bjöds på ypperligt sommarväder och bra artister. Kristoffer Fransson tjatade hela långa dagen att några från Löp skulle åka in och se det hela live. Men naturligtvis "var det ju för bökigt" "för oplanerat" och "jobbigt" så ingen nappade. När vi sedan slog oss ned framför tvn och skådade en svenska kulturskatten  och den oerhörda stämning som rådde så var det endel som ångrade sig. - Varför åkte vi inte dit???
Ja det kan man ju verkligen fråga sig. Spontanitet är något som vissa borde jobba på ;) Aja slutklagat. Det var kul framför tvn med och ännu roligare blir nog lägret. Nu ska jag gå och lägga mig och ladda inför laserdome.

Ha det bäst!
Kramen
Frasse


Kommentarer
Postat av: Patrik

Jasså, såg du skansken Frasse = ) Då såg du Sara Sjunga <3 Grattis ; )

2007-07-05 @ 22:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0