Kaos!

hej, är nu hemma i ljuvliga Askersund! Fst allt är inte så fridfullt här, förklarar senare.
Idag var det en slapp dag, ingen träning så fram tills 11 gjorde jag ingenting. Sedan fixade jag och frasse lite med en sak som är lite hemlig, hehehehehe...jag känner de nyfiknas frustration. Sedan genomfördes 2 och en halv lektion: geografi, matte och religonen (som var halv). Skyndade mig snabbt till pendeln och hann med tidiga tåget mot hallsberg!! Men väl hemma så var det inte så som det brukar:
- Ingen glad hund mötte upp mig idag för den är hos farmor.
- Morfar har fått åkt in med ambulans för andra gången på en månad.
- Jesper och hans polare har haft sönder jessicas studsmatta (fråga mig inte hur) och hon är helt hysterisk och 10 gånger värre hormonbarn än vad hon brukar. 
-  Jag åkte för fort i en hastighetskamera när jag övningskörde (närmare 100km/H på 70 väg), aj...men som tur var hade jag solskyddet nere så pappan får bötern och jag slipper förhoppningsvis undan, annars blir ju konsekvenserna...usch jag vill inte tänka på dem!
nu ska jag äntligen äta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0