Fredag!

När det är jullov tappar man räkningen på dagarna..men när jag slog upp almanackan (som för övrigt är härligt tom nu) fick jag se att det är fredag idag..kul! Har precis käkat frukost och för er som är intresserade så åt jag gröt tillsammans med två saftiga äggsmörgåsar. Om ett tag är det dags för veckans långpass på 20km..oj..då borde jag ladda ipoden. Undrar vilken runda jag ska ta? Blir det slottetrundan (det brukar blåsa så där) eller Svinnersta-östansjötorp-banvallen-rundan eller varför inte någon ny? Får se vart jag tar vägen..får se till så jag inte springer vilse som en viss vilsen etta gjorde här om dagen :D
Efter passet blir det fika på stan (om man nu kan kalla det stan) med Karro, Bella och Sofie..kanske någon till..sedan traskar vi hem till mig och lagar tacos och hittar väl på ngt sedan..

Jag har tänkt på hur jag ska förnya bloggen lite..nu skriver jag bara vad jag ska göra och vad jag gjort..inte så kul för någon som inte känner mig kanske. Har tänkt att lägga in dagens..ex: dagens maträtt, dagens fula min...så lägger jag upp en bild varje dag..eller om jag istället för att skriva också blandar med filmdagbok..jag lägger in filmklipp där jag spelar in saker..det vore nog skoj. Jag skriver blogg för att dels ha något att göra, ibland för att skriva av mig..men mest för att ha minnen kvar..det är kul att gå tillbaka till maj och kolla vad jag gjorde då.


kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0