Lördag kväll!

Jag är så jäkla trött. Ibland kan man bara vara trött men nu är hela kroppen och huvudet så tung..jag vilade/sov nyss en två timmar och det var otroligt skönt. Passet gick bra..det var kul att köra med lite nytt folk, se och lära! Bland de "nya folken'" fanns bland annat Erik Sjöqvist..det är väl en merit. Men det kanske bör tilläggas att han körde några fler och lite längre intervaller..men vi startade iaf samtidigt :D Efter passet blev det god lunch på bosöresturangen med Cissi som också tränade där idag. Fick skjuts till stadion sedan mötte jag två små yrväder och jag talar förstås om Mickan och Mary..men för tillfället hade jag inte samma sprudlade energi som de vilket säkert märktes på min gnällighet..det blev kanske två timmar på stan och jag blev så jäkla less på det. Köpte ett par löparhandskar på löplabbet och en brownie på ett mcdonalds café. Visste ni att de fanns ett maccafé?? Om inte så vet ni det nu.
Nu ska jag försöka mobilisera kraft till att laga mat..det blir från det indiska köket idag, chicken tikka masala! Funderar på att ta en varm dusch innan för trots att jag har långkalsonger och massa tröjor så fryser jag..ska det behöva vara så? Ibland undrar jag om det är värt hyran vi betalar..det finns så mycket som är bra, men även de bästa har svagheter. För att fortsätta klagomålslistan så är jag trött på ungdomar nuförtiden (ok jag är fortfarande en). Är man 16-18 år och inte vet hur man ska hålla det snyggt och rent omkring sig så tycker jag det är dags att lära sig det nu..det är diskhögar, papper överallt. Förut brukade jag diska allt som andra inte diskat men jag skiter i det nu..men att den där diskhögen finns där stör mig. Jag hatar även cigaretter och dess rök den för med sig..undrar hur många av Sveriges befolkning som röker och nästintill 100% av de bara slänger sin fimp på backen..aaaaaaaaaaa!! Idag blev jag tokig och när jag gick förbi en som bara slängde ciggen på backen sa jag högt och medvetet: fan vad skabbigt med alla dessa fimpar..i förhoppning om att någon skulle ta åt sig. Jag ska starta en kampanj..ingen rökning på allmän plats!!!!!

kram matte!

ps! ibland är det skönt att ha denna blogg så man kan skriva av sig. ds!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0