Frasse goes 18 :D


Frasse och grevens cider

Jaha, då har jag varit 18 år i exaxt 24 timmar 20 minuter och 25 sekunder. Det känns lite märkligt! Ända sen jag har varit liten har mamma kört med kommentaren; -När du blir 18 då får du bestämma över dig själv... På så sätt förtydligade hon att det var låååångt kvar tills jag var tillräckligt stor för att ta mina egna beslut!
Ja och idag, eller ja igår, blev jag 18. Men för er som fortfarande väntar med stort hopp och förväntan kan jag meddela att det inte är som något rus eller något som fyller en av välbehag under myndighetsdagen. Nej, man är samma person som dagen innan, haha. Men det hindrar ju inte från att ens 18 års dag kan vara jättebra. Det var min. Visst, uppladdningen inför JSM och 1500m försök på dagen d kanske inte låter helt optimalt, men jag var förbredd på detta så jag är grymt nöjd med min dag!!!
Mamma, Viktor och AnnaKarin kom från Gävle vid 12 tiden. Vi fikade o jag öppnade presenter:D Digitalkameran från mor min var helt klart höjdarpaketet!! Jag lovar att så fort datorena på löp slutar dampa sig ska jag lägga upp alstret från dagen:D
Mamma hade gjort lunch som åts på löp. Sedan bar det av till Nyköping o jsm. Utförligare rapport kommer det med men kort kan sägas att det inte blev nån finalplats, men väl ett pers med två tiondelar....!

Efter nedjogg o dusch åkte vi tillbaka till Häggvik. Vi åt middag på San Marco för min egen del blev det pepparstek med potatisgratäng. Roligast var ju ialla fall när servitrisen frågade efter mitt lägg när jag beställde en cider. Då kände jag mig lite stor haha judiladiiiiii :)
NU är det verkligen dax att sova, jag håller på att rammla ihop av trötthet efter denna innehållsrika dag!
Till sist, tack alla mina vänner som under dagen ringt, skickat sms, sjungit och skrivit dikter (Matte). Det värmde verkligen att så gott som alla kom ihåg mej, till o med Tobbe Jonsson o Fredrik Flintberg gratta mej med ett sms. Det var roligt!

Ha det nu så bra!
Med förhoppning om att kunna lägga ut bilder under morgondagen
Kramen
/Frasse


Kommentarer
Postat av: Jessie

hihi, snygg bild ;)

2007-02-19 @ 17:06:09
URL: http://jessieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0