Globen!

Frasse och jag vid starten

Frasse och jag är redo för start vid globen galans förtävlingar!
Jag skrev tidigare att jag skulle komma med lite bilder från globen, dessvärre blir det bara den här. Det på grund av två saker:
1. Vår dator hemma i Askersund (där jag då befinner mig nu) är seg och det tar ett mellenium innan bilden har laddats upp!
2. Jag är trött och vill sova!
3. Nej, ok jag har ingen tredje sak...och det är just det som är saken!

På bilden ser ni alltså Jag och Frasse sekundrarna innan startskottet går för det loppet som var mitt bästa för denna inomhussäsong, men Frasses sämsta....så kan det vara! Det var hur kul som helst att springa där, man kände sig lite proffsig. Jag blir så töntig när jag får se alla friidrottsstjärnor, Jag har t.ex. aldrig varit sån nära carolina klüft (5m) som jag var då...

Kommentarer
Postat av: Fia

Väldigt fin bild,måste ha varit en mästerfotograf som tog den, kan de ha varit någon vid namn Fia?! :)

2007-03-13 @ 10:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0