Dagen igår och dagen idag!

Hej gott folk!

Dagen igår blev som förutspått sprängfylld av aktiviteter. Det passar mig jag har redan börjat blivit rastlös idag när jag inte har lika mycket planerat. Hur som helst. Dagen igår började med att jag följde med (numera 16åriga) Mickan till Gunder Häggstadion. Mickan har haft lite ont i hennes höfter så det fick bli lång intervaller för att inte ge någon max ansträngning. Kristoffer var lite nervös eftersom han skulle på körlektion. Den gick väl sådär. Det var ny lärare, ny bil vilket innebar nya bromsar och nytt dragläge. Efter ett motorstopp så var jag igång i alla fall. Tränade basic; krypkörning och manövring det skall jag fortsätta på idag. Mycket nyttigt eftersom man gärna lär in fel när man kör med vanliga handledare. Jag känner mig ändock nöjd med att ha kommit igång på allvar. Efter körlektionen var jag på träning. Det blev mycket jobbigt och ett antal diken haha;) snittet blev iaf 27,1 så det känner jag mig jättenöjd med. Snabbaste gick på 26,25. Känns som att jag kommer kunna persa på Valbo Games:D Efter att ha vinglat ut från stadion blev det en snabbdusch i hockey - B-hallen för sedan bege mig till Brända bocken och Mickans födelsedagmiddag. Väldigt trevligt. Hon fick en skiva med hennes favoritlåt Herr Mask i ett fodral med en omslagsbild på henne själv. Om ni vill höra låten klicka på länken nere. Andreas Johnsson upträdde på torget och klämde av sina hits. Jag var helt slut så jag orkade inte engagera mig så mycket. Till sist åkte jag hem och somnade som en stock till ungeför 11 i morse.

Nu ska jag ut och sola med Yee och Daniel. I eftermiddag har jag körlektion igen och sedan lätt träning med GIF. Detta var min plan por hoy.

Hörni, glöm inte att lyssna på Herr mask (Mickans favorit)! Kommentera gärna!!!

http://www.tomashirdman.com/musik/herrmask/Herr%20Mask.mp3

image163

Ha det bäst
Kramen
Frasse

Kommentarer
Postat av: Fia ;D

Låten var ju lätt ascool! Men favoritlåt?Hmm, man har nog hört bättre låtar men jag diggar den =)

2007-07-12 @ 17:04:01
URL: http://www.fiemma.blogg.se
Postat av: madeleine

Mycket Förväntansfulla & efter grillingen i boulongnern cyklade vi (läs:Jag(madeleine), Mikaela, Emilia & Isabelle)rysligt fort hem till mikaela för att se vad som fanns i dvd-fodralet från fransson! Och dra på trissor, ur högtalaren strömmar ljuv "Herr-mask" musik ut - miniallsång tillsammans med chokladbollar och natten var räddad! ;D

2007-07-12 @ 17:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0