Första passet avklarat...

Jaha då var man hemkommen efter sommarens första morgon på Scandic. Som vanligt trodde jag att det var ett sämt när klockan ringde vid sju men det var bara att bita ihop och kliva upp. Tro det eller ej men min käre lillebror Viktor klev oxå upp och skjutsade mig till hotellet. Kändes lite tungt att cyckla. Problemet var bara att han i samma stund som vi skulle åka iväg kom på att han glömt tanka moppen. Som tur var så räckte det. 290 gäster bjöds det på idag. Men vi var fem pers som jobbade så det gick ganska bra. Min rygg värker dock lite nu efter alla tunga brickor. Jag hade nämligen disken idag - Jippie!

 
image167

Om en stund kommer min morbror så ska vi ut och övningsköra. Jag ska träna på det jag fick lära mig igår på körskolan. Lektionen igår gick i alla fall mycket bättre än den första. Den nye läraren Nisse snackade inte lika mycket och förklrade tydligare, dessutom var jag mindre nervös!
Som Yee skrev igår ska vi på Harry Potter imorgon. Det ska bli mycket spännande. Känns dock som att jag hade velat läsa boken före som jag gjort med tidare delar. Menmen sommarlovet är ju långt så jag får väl läsa de 1000 sidorna sen... I de recensioner jag läst fick filmen ganska bra kritik, inte 100 men helt godkännd. Skabli kul och se vad man själv tycker. Nu ska jag lyssna lite på Lars Eric Uneståhl. Ska börja med ett Ideomatiskträning idag eller vad det nu hette.... 

Ha det så bra
Kramen
Frasse


Kommentarer
Postat av: Yee

Dags att räkna ner timmarna till filmen? :D

2007-07-13 @ 15:00:55
Postat av: Frasse

Ja det tycker jag haha:D

2007-07-13 @ 16:37:11
URL: http://frassematte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0