Torsdag!

Hello! Idag var dt sista förberedelserna inför Helgens tävlingar..lätt jogg och stegringar/utförsrull, måste fått dt från Ola. Dt kändes iaf bra och nu vill jag tävla..först ska jag bara genomlida en sömnlös natt..nejdå vi får se!
Idag har jag annars spelat dataspel..och dt hör inte till vanligheten, jäkligt kul faktiskt. OS i Athen och Sim golf..
Sedan träffade jag min kompis och syssling Karro..vi åt glass vid hamnen och snacka massor. Efter dt så blev dt några hårda krocketmatcher mot Kim och bror Jesper..dt gick väl sådär..vi har´ett seriespel som kommer hålla på hela sommaren ut..32 dagar till skolstart!

Hej hopp..matte!

Kommentarer
Postat av: Torbjörn

Lycka till både Frasse o Matte ! Till kvällen väntar krocket hemma hos Anna-karin o Torbjörn på Ankeborgs nya krocketbana. Jag vet att Matte ruvar på revanch sen fiaskot på torpet tidigare i sommras.

2007-07-20 @ 15:56:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0