Bosön igen..

Ja, då har jag avnjutit en lunch..mycket god. Jag fick tíll och med sällskap av en orienterarkille. Han hade gått på orienteringsgymnasiet i Sandviken och pluggar nu på handelshögskolan...har var trevlig och pratglad! Om en timme dags för 30 min tröskeldistans..i den fart som förra testerna visade (ev.) var min tröskelfart..dvs fart precis innan mjölksyra nivå. vet du vad Mary? Jag snodde en massa roliga tepåsar från lunchen som du kan få...din gratistoking!
Fasen vad snabbt denna vecka har gått!!! Nästa vecka kommer jag knappt allts vara i skolan..mönstring måndag och sedan testerna här igen på tisdag och fredag..wiee! Snart är det jul..

kram matte!

Kommentarer
Postat av: Emma

yeeeeey,snart är det jul! =D ha en bra helg,bara hoppas den inte går för fort! ;)

2007-11-16 @ 13:43:16
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0