Monday evening..

Nu befinner jag mig inom löpargymnasiets väggar..åt en god middag och tills nu har jag läst Gunde Svans biografi. Jag slukar den verkligen..om jag läser på kan jag ha läst ut den på ett dygn. Gunde var en otrolig skidåkare och tävlingsmänniska...inspiration. Han skriver många citat som sätter sig. När jag sprang idag ekade citaten i min hjärna. Jag kan verkligen rekommendera boken!!
Imorgon börjar jag en ny kurs i skolan: ensemble A..fortsättningskurs på estetiskt verksamhet musik. Hoppas gruppen är bra för i ettan var min grupp horrible!!! Jag hoppas det blir så att man ser framemot de lektionerna..det var ju därför jag valde kursen.
Musik ska byggas utav glädje..a gläääädje bygger man musik!!

kram matte 

Kommentarer
Postat av: Molly

HAHA! Kom inte och säg att det är "Gunde Svan - vart går gränsen?" som du har läst? :D

2007-12-11 @ 20:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0