mondaynight!!

Måste först gratulera Frasse till sitt körkort!! Och det krävdes just ett körkort för att han skulle blogga igen efter cirka 1,5 månads uppehåll!!
Jag har nyss varit i stan och fikat med Sara och Jossan. Vi tog Frasses bil somhan hade hyrt..Sara körde dit och jag körde hem. Jag lär mig aldrig, jag beställer in en varm chocklad och en chokladmuffins..tror ni jag orkade hälften..knappt. Notan blev hela 67kr!! Men jag ville bort från löpet så de va de värt :D
Hade ju tänkt att ha läst klart "Gullivers resor" idag och imorgon för att jag har sovmorgon..men nu är det ju snart läggdags och imorgonbitti ska jag morgonjogga + lämna tillbaks den hyrda bilen i upplandsväsby.

godnatt..matte!


ps. måste komma ihåg att vara snygg imorgon för det är skolfoto!! ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0