Fredag!!

Hola!! Idag hade vi "Jörgen Persson frukost". Alltså, vi kollade på Jörgen Perssons kvartsfinal samtidigt som vi åt frukost. Jag tror det var tack vare oss han gick till semifinal. Efter pingpongfrukosten drog Klara med mig till gymmet. Där köttade vi på. Jag körde ett typiskt skivstångspass a la löpargymnasiet fast med lite mer övningar. Frivändningar, upphopp med stång, utfallssteg, lats drag, armpendling osv..sedan avslutade jag med mage och rygg med Klara som lärde mig en massa grymmt jobbiga magövningar. Det var riktigt skönt pass. Det blev lite mer än en timme..riktigt härligt!! Sedan en 30min promenix hem.

Hann få i mig lunch innan vi kollade in Klüft som underpresterade. Efter det blev Simon och hans kompisar väldigt sugna på att spela pingis. 20min senare befann vi oss vid Tibble sporthall och lirade en pingisturnering.

Klara skötte sig bra...

Simon kollar in nätet..

Jag fokuserar inför en viktig boll! Åsbro linnet på dagen till ära =)

Ikväll har vi tagit det lungt. Jag har stått en del i köket, både lagat mat och diskat. Till middag blev det rotfrukter och andra grönsaker ugn, kycklingfilé och fetaoströra med honung. Behöver jag ens tillägga att det var extremt gott?


kram matte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0