Hemkommen från Strängnäs!

Haliochhalå ute i cyberrymden!

Jag har under dagarna två varit och hälsat på Elina i Strängnäs. Det blev tidig uppgång i onsdags närmare bestämt 05.05. Som tur var kunde jag sova på tåget och sen hade jag och Elina hela dagen tillsammans. Vi var ute med båsten och fiskade (napp: en halv mussla och tre sjögräs) dessutom drog elina och hennes syster ihop ett jättegång kompisar som gjorde upp i Maffia (Mafioso) på kvällen. En mycket trevlig vistelse avslutades med att jag och elina fick stressa till tåget och fastnade i broöppningen... men som tur var så hann vi (man behöver inga marginaler)!

Idag fredag är det slapp som står på programet samt uppladdning för morgondagen. Regnet vill inte ge med sig så jag halvtittar lite på OS invigningen och surfar på nätet. Harry Potter och Halvblodsprinsen ligger också och väntar.



Frasse och Elina tillsammans i Kungsberget :D

Kommentarer
Postat av: elina

Det var verkligen rolgt att ha dig på besök, två dagar att vara nöjd över! Nu vill jag önska dig lycka till på sm imorgon!

2008-08-08 @ 18:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0