Reklaminspelning!

Igår spelade jag in en reklamfilm för vikinglotto (Norges motsvarighet till svenska lotto). Vi höll till på en strand vid Grisslinge. Vi var 10-15 statister som skulle "latcha" på stranden. Jag och Klara körde beachtennis med en extremt tung boll och kassa racket. Huvudrollen spelades av en tjej och hon skulle sola och smörja in sig med solkräm och ha det riktigt gött. Sedan skulle en gigantisk åtta dimpa ned precis bredvid henne (görs i datan senare) och hon skulle få en massa sand över sig. De hade konstruerat en sandkatapult som då bara vräkte ur dig sand. Jag och Klara skulle alltså spela lite tennis och sedan sanden vräktes ut skulle vi spela förvånade och gå fram och kolla på dne här åttan. Vi stod närmst av alla så vi kommer synas rätt bra i rutan.
Jag gjorde bort mig under en tagning. Det var meningen att jag skulle spelaförvånad över att åttan föll ned men det var svårt eftersom det inte fanns någon åtta, jag skulle istället rikta fokus mot trädtopparna. Under en tagning råkade ögonen mina fokusera på huvudrollsinnehavaren då hon fick de där kilona sand över sig. Jag skojar inte hela hennes mun och öron bara fylldes och som jag skrev råkade mina ögon fokusera på detta och jag kunde inte hålla mig, asgarv!! Det var sjukt kul!!


Här höll vi till..som tur vad hade vi tur med vädret och det var mestadels sol...

men vi frös ändå eftersom vi innan varje tagning blev tvingade att bada (omkring 15 tagningar).

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0