Tisdag på Djursholmsvägen 29!

Jag och Klara (en av de sex innebandyspelarna) har slappat framför tvn hela dagen. Nu tittar vi på "Hjälp jag kan inte sluta fisa". Borde ha varit snabbare med uppdateringen men det har varit fullt ös med flytt i fredags, jobb helgen..igår och idag har jag ingen ursäkt, förlåt!! Jag trivs hitills väldigt bra här. Alla är trevliga och tillmötesgående!! Det kommer bli skitkul här framöver :D

Idag har jag medan jag tittade på OS skrivit CV, personligt brev, ringt lite samtal. Och vet ni vad jag ska göra imorgon? Jo, Klara kände någon som behövde folk till en reklamfilm och hon drog med mig på det. Imorgon ska jag alltså spela in reklamfilm ute på Värmdö..iklädd enbart badbyxor..ulala!!



kram matte

Kommentarer
Postat av: Sweetiepie

Hej darling... Kul att du äntligen har flyttat tillbaka till huvudstaden!=) Tänkte att vi skulle snacka lite om kursstarten på tisdag. Jag har tyvärr råkat sabba min mobil så jag har inte ditt nummer längre. Ring gärna mig ASAP! Puss

2008-08-20 @ 20:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0