TJOHOOOO!!!!

Heta dagar bara smeker forbi. Just nu sitter jag pa ett internetcafe med en riktig surfitta till expedit. Men jag ar val van vid de annars mycket trevliga thailandarna. Yesterday we were pa en heldagsutflykt..vi fick uppleva hur mycket saker som helst for just 300kr!!! First we visited "monkey ireland"..aaaaaaa ni skulle varit there..I love monkies!!! Innan man gick in till "djungeln" where they live..sa fick man buy bananer som man skulle mata de med. Det var en tant som stod bakom ett berg av bananer (bara hennes huvud syntes) och skrek (higher than Mickan): "BANANAS FOR THE MONKIES!!!" med  thai-uttal. Hon skrek konstant och jag hade bara lust att ta en banan och sulla pa henne. Sedan visited james bond ireland..mannen med den gyllene pistolen spelades in dar..kul!! 
For er som ar intresserade sa springer jag mer an jag trodde...vi har faktiskt ett gym med springband och air-condition..har kort troskelintervaller..inte illa!!
Nej nu ska jag ge surfittan lite pengar..narmare bestamt 40bath...vilket motsvarar 8 svenska kr!!! cheeeeepy!!!!!!

kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hey Babe! Nice to hear that du har det så bra! Jag miss you sooo much här hemma and promise to höra av mig as soon as possible when jag har arrived to paradise! PUSS

2008-02-24 @ 00:18:51
Postat av: Roschi

Sötnos jag saknar dig som fan!

2008-02-26 @ 17:25:32
Postat av: Johanna

Skiiit va härligt med Thailand, fatta avundsjuk jag är på dig och Klas som är utomlands.. ;)
Förresten, jag kan ha varit på samma ställe som du är på nu, i närheten av James Bond Iland ;)

2008-02-28 @ 22:29:49
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0