Årskrönika!

Mars
första dagarna tillbringades nere i Portugal:
187056-21
Annars tror jag Mars var en lugn månad.

April
Den första april fyllde jag år. Fick uppvaktning av mina kära löpargymnasiekompisar dagarna innan. Tyckte inte det var något speciellt med att fylla arton..men så är jag väl inte festprissen direkt. Påsklovet följde som skulle bli ett skönt lov med bara träning och slapp..men så åkte jag på maginfluensan..vilket medförde att jag gick omkring som ett spöke hemma.
Terräng SM gick av stapeln i Halmstad och det gick väl helt ok. Inte lika bra som femte platsen i fjol men så var man yngst i klassen också.
Något jag också minns från April var skrattyogan. Jag och Therese som inte kunde sluta skratta, de andra 20 som var i samma rum satt och glodde på medan vi bara låg och asgarvade. Vilket minne!

Maj
I Maj tog jag första steget i min körkortsresa då jag den 29:e klarade teoriprovet med stor marginal! Jag minns hur nervös jag var och hur glad jag blev!
I Maj hände det lite andra mystiska saker, jag var sjuk mycket och kom ni ihåg incidenten i provhytten? Just det..jag gick in i en provhytt på wear it och svimmade. Men jag inte bara svimmade utan dunkade in i spegeln och spräckte den och skar sönder mina favoritbyxor. Otäckt.
Tävlingspremiär utomhus också. Sayo..resulterade i ett pers på 3000m men ändå inte nöjd..och ett 4,10 lopp på 1500m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0