Fredag!

Har inte bloggat på några dagar..jag ber om ursäkt! Idag har jag stått på "scen" 3 gånger. Först hade jag svenska tal (nationella prov), sedan hade vi uppspelning på musiken och till sist snackade jag lite på föräldrarmötet. Väldigt bra träning!!
Pappa, mamma och Jessica kom idag och hälsade på i samband med föräldrarmötet. De hade med sig nya blommor till mig och en hel låda med mammas nybakade kärleksmums..mm! De ska jag unna mig imorgon efter tävlingen. Ska springa 800m i Sätra..jag kollade nyss in startlistorna och jag är lite orolig att jag inte ska få springa i det tidsmässigt snabbaste heatet. Jag får väl snacka med funktionärerna. Jag kände mig pigg och lätt idag när jag joggade + körde stegringar..jag ser framemot tävlingen jättemycket!!
Imorgon har öppet hus i skolan vilket innebär att jag har två lektioner..engelska och ensemble.

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0