Fredag!

Har nyss kommit hem från skolan. Svenska provet gick bra..det sjuka är att det är 4min kvar (läs 13:16) kvar på provtiden. 5 jävla timmar..jag satt lite mer än 3h. Jag skrev ett debattinlägg om hur folk påverkas av media..kroppsideal osv.
Nu är det helg! wiee!!! Det ända jag har planerat för helgen är tävlingen imorgon: 1500m! Jag ser framemot loppet jättemkt..ska bli intressant att se vad jag gör för tid nu när jag känner mig i riktigt bra form och inte är förkyld (peppar, peppar...). I samma lopp springer 5:an från EM i Göteborg Henrik Skoog..wow..blir något att hänga på de första 100 metrarna! Annars har jag alltså inget planerat..några från löpet ska på maskeradfest..men jag hoppas någon mer inte ska så jag inte blir så ensam. Ska ta tag i projektredovisningen också..powerpoint!
image279

kram matte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0