Lördag!

Dagen började med skola..på en lördag!! Engelska och ensemble. Efter skolan drog jag iväg till sätra för att tävla. 800m. Jag fick tyvärr inte springa A-heatet..så jag fick springa solo. 2,00.67 är mitt näst bästa 800m lopp någonsin. Men jag kände att jag gav allt jag hade..vann heatet med 3 sekunder. Det var bra träning. Resa till och från sätra blir sammanlagt cirka 2 timmar och den tiden spenderades med min käraste ägodel just nu: Da vinci koden!!
Nu sitter jag emd Fasse och Adam och väntar på pendeln. Vi har ätit god middag (kassler, ananas, ost i ugn) och nu ska vi på bio. Det blir national treasure.

kram matte!

Kommentarer
Postat av: Micke

du skulle ha fuskat dig in i det första heatet =) skrivit den tid som behövdes ;) men det var bra kämpat trotts allt! =)

2008-01-20 @ 18:43:03
URL: http://gnissim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0