Måndag!

Vi var ett tiotal som satt fastklistrade framför idrottsgalan nyss. Jag trodde att Kallur skulle ta jerringpriset men nejdå. Det var en kul gala.
Idag har det varit en rolig måndag med många spännande lektioner. Jag börjar ställa mig in på nästa vecka då det är mycket som kommer hända och det gäller att jag har min hjärna extra skärpt för att prestera på topp! Efter skolan blev det träning..lätt distans och cirkelstyrka. Under middagen kom jag sedan på en riktigt finurlig idé. IDROTTSGALAN TIPP-CHALLENGE! Jag skrev ihop och kpoierade ett papper med alla nomineringar och nominerade och sedan fick de som ville tippa..vinnaren blev: Therese Sjöström!! Grattis!! Hon prickade in alla rätt utom jerringpriset..hade varit läckert med alla rätt. Jag kom nästsist...frasse var besviken på mig.


För er som undrar vart videoklippet på Mary tog vägen så kan jag berätta att det är borttaget. Hon klarade inte av att bjuda på sig själv. Det respekterar jag till 100%. Farväl "Mary goes dirty"..snyft!

kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0