Mysigt!

Har varit en sväng hos Klara..tillsammans med Ankan. Vi kollade på Djävulen bär prada. Klaras hus är flott och det är så bra att kolla på film där. För det första har hon 1000 filmer att välja på..utbudet på film är bättre hos henne än hos någon annan mack. För det andra så har hon bioduk..det är riktigt nice. Haha, kommer ihåg nu när jag skrev djävulen bär prada att när jag skulle översätta det till engelska blev det = the evil were pride. yeaa!!
Imorgon åker jag tillbaka till gossiphouse..klockan 22.45 väntas jag anlända. Imorgon blir det slappis framför tvn med upplösning i Tour de ski..aaaa!!! Sedan ska jag hinna fira min kusin André som fyllde 17år i fredags..

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0