Torsdagkväll!

Sitter stilla med Emmy vid datorn och surfar runt. Det var kul på jobbet idag..det kanske är svårt att säga efter tre gånger men jag tror jobbet passar mig perfekt. Idag fick jag fylla i en del papper..lönetjosan osv. Fick min egen inloggningsikon vid kassan och bestämde storlek på personaltröjan :D Den 16mars ska jag på utbildning där man lär sig analysera löpsteg..med pronation och sådant! Kul!
Gud vad gnällig jag blev när jag kom tillbaka till löpet, dels pga att jag inte hade ätit (11.30 - 20.00 är ganska lång tid utan mat) och pga att det ser ut som ett jävla tattarläger för att ingen kan diska på det här stället. Jag blir förbannad.

Imorgon är det fredag. Träning, skola, Ica maxi, stormöte, god mat och massa myyyyyys!

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0