Så var cykelturen över..

Det slutade aldrig regna så det var bara att ge sig ut. 3,5mil cyklade jag (uppmätt på www.distansen.se). Första 1,5 milen genomfördes i piskande regn och motvind, härligt faktiskt! Jag körde på pappa racingcykel (tre vätternrundor) och det blev bara en vurpa, jag glömde att mina fötter satt fast i spännena. Foten gör inte ont men känns mysko..hmm! Efter cykelturen blev det allmänstyrka med fokus på mage/rygg

Mamma fotograferade sin glada son innan passet.

Familjen är i Örebro och shoppar. Jag följde inte med för det enda jag ville ha var coachtape!! Mamma ringde nyss och sa att hon hittat en jättesnygg skjorta på H&M..men jag tror bestämt jag handlar mina kläder själv.

Vi får se vad som händer ikväll. På något sätt känns det som man har gått in i dvala pga foten, men va fan jag lever ju!!!

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0