Torsdag!

Igår skrev jag att jag var osäker på om jag skulle träna eller inte. Det slutade med 65min cykel. Idag blir det...cykel. Jag ska nog låna davids cykel och köra rundan jag körde i lördags. Cykel är pisstråkigt inomhus men riktigt kul utomhus. Igår när jag satt och trampade föreslog Oliver att vi borde ha någon sladd kopplad från cykel till en tv-skärm. På tvn kan man ställa in så man kan köra riktiga tour de france etapper. Det skulle vara något! Sluta drömma, vi får sitta och titta på oss själva i spegeln..usch!

Nu är det påsklov!! wiee!! Imorgon Portugal. Nu blir det träning följt av middag + lite shopping på stinsen. Vi ska kolla in de nya butikerna som öppnade idag, bland annat löplabbet där jag kommer vistas en hel del framöver.

kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0