Hässelbyloppet och myskväll

Sprang i förmiddags Hässelbyloppet. Det kändes bra, jag var avslappnad och lämnade idrottsplatsn nöjd och belåten. Det var kul att springa!!

Nu ikväll har jag + the floorballgirls fikat i mängder och kollat på mamma mia..supermysigt!! Gick en promenad och nu ska jag kura ihop mig i sängen och läsa om Lisbeth Salander och co..så spännande nu!!


HIttade en liten bild på mig. Jag tror detta är efter dryga 500m och bara 9500m kvar. Jag plockade löpare hela tiden. By the way: Jag måste verkligen göra något åt min bedrövliga löpteknik och mitt löpsteg.

Troligtvis sista tävlingen i Åsbrolinnet. Skönt att få avsluta med ett lopp jag är nöjd med!!


Passade på att återställa mig med en banan på Hässelby gårds tunnelbanestation.

Ha en underbar vecka och kom ihåg att ni alla är HÄRLIGA!!!

kram matte

Kommentarer
Postat av: syrran

vilken stilig mössa!

2008-10-13 @ 18:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0