Idag: kär i livet!!!

Vilken underbar dag!! Från 07.00 till nu har jag varit en energistråle!  Började med en härlig morgonjogg vid vattnet. Sedan än utsökt frukost. Kuratorn en timme och sedan satt jag på ett mysigt lunchställe på ujteserveringen med filt och den skinande solen som värmde. Satt där väldigt länge och njöt av lunchen, vädret och idrottspsykologin (ämnet denna vecka är överträning och utbrändhet). Drog sedan till Kungsholmen och hälsade på löplabbet där för de är så trevliga där. Bytte om där och sprang kungsholmen runt + lite till och det var underbart!! Vilken runda!! Duschade och bastade på SATS och sedan fick jag massage på napratathögskolans klinik och det behövdes (mina vader och framsida lår värker så in i sjutton). Sedan blev jag sittandes med en äldre dam på en busshållsplats och vi disskuterade allt mellan himmel och jord..hon var jättegullig. Sedan stack jag till föreläsningen och det var nog den bästa hitills och de andra föreläsningarna har ju inte varit tråkiga direkt. Att få träffa Linnea är också alltid lika trevligt. Jag måste dock erkänna en sak: jag glömde hennes födelsedag. Jag skäms. Väl hemma åt jag gårdagens raggmunkar och sedan pratade jag och Klara en timme. Vad skulle jag göra utan Klara? Hon är en riktig klippa!!

Tänk om jag skulle uppleva alla dagar som denna? Det är upp till mig själv.

Det är väldigt många som blivit intresserade av Idrottspsykologin. Kursen heter Idrottspsykologi och jag läser den på Stockholms Universitet. 15 Högskolepoäng. Vi har tre olika föreläsare under kursen. Bland annat Johan Plate som man igår fick se på TV. Det var under Blossoms "Toppform". Jag kan verkligen rekomendera kursen, inte bara till idrottare utan även "vanliga människor"..den riktar sig till alla, luras inte av att den heter idrottspsykologi.

kram matte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0