Matblogg nästa!

Äntligen tar jag det lite lugnt..det känns som om jag gått i högvarv hela dagen. Jag behöver bli bättre på att ta det lugnt, finna stunder där kroppen och knoppen får avslappning, så att jag får ner pulsen.

Kom hem 21 och svepte ihop något riktigt smarrigt!! couscous med kyckling i mangochutney/purjulökssås. Otroligt gott och väldigt enkelt. Jag tror jag borde skaffa mig en matblogg vid sidan av denna blogg..eller om ni står ut med mina recept och middagar och fasiken och hans moster.

Imorgon har jag vilodag så då har jag extra lång sovmorgon. Då kan jag hinna städa, baka och vara riktig hemmafru. Imorgonkväll blir det till att hänga på löpet med Frasse och även sova där. Det blir kul!!

Godnatt!!

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0