Musikvikarie!!

Imorse vaknade jag 06.30 av "Please dont stop the music", då var det inte alarmet utan ringsignalen som gick lös. Det var Yvonne Rådström (hon har hand om vikarierna i Täby). Jag blev kallad till Näsbydalskolan och Ytterbyskolan för att leda åk5 och åk6 musikklasser!! Det var jättskoj!! Jag lärde de några låtar med stämmor som jag körde på ensemble A i våras. Norsk karaoke hann vi också med. När jag hade sista lektionen med åk5 fick jag ståpäls!! De sjöng "Vem kan segla" i tre stämmor och jag satt bakom pianot och kompade. Stämningsfullt!! Det häftiga är att de är med och sjunger i humorprogrammet med Josefine Bornebush, "Lilla landet lagom". Detta vill jag lätt göra om!!!

Nu ska jag ta det lungt innan träningen. Tröskel runt Djurgåren är planerat..

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0