Underbart härliga lördagsmorgon!!

Gick upp hyfsat tidigt och åt en stor härlig frukost. Nu väntar jag på att trä på mig löparskorna och bege mig till Albin. Jag, han och Lukas ska springa långpass!! Det ska bli superhärligt!! Jag älskar långpass och hösten är en härlig löparårstid enligt mig. Springa på härliga små grusvägar eller skogstigar med fuktig/syrerik luft och de fantastiska färgerna är grädden på moset. Att jag också får sällskap av två härliga löparvänner gör inte upplevelsen av mitt extravaganta långpass värre!! Om jag springer lika länge som jag planerat idag kommer min veckodos bli över 11mil. Det är rekord på svensk mark. Jag känner mig inte något sliten allts utan tvärtom!! Ibland undrar jag var alla min energi kommer från? Kanske från alla de chokladbitar och bullar jag ätit under veckan? Jag har ätit ganska mycket godsaker på sistone..visst har det varit otroligt gott men jag får alltid lite ångest efteråt. Det går inte att undvika..varken godsakerna eller ångesten =D

Nu blir det till att kuta långt. Sedan ska jag och syrran baka kanelbullar (på tal om godsaker)..det är trots allt kanelbullens dag, haha! Lite släkt kommer senare ikväll på middag. 

SE TILL ATT NJUTA AV LIVET MINA VÄNNER!!!! KOM IHÅG ATT NI ALLA ÄR SUPERHÄRLIGA!!!! TREVLIG LÖRDAG!!!




Kram matte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0