WOW!!

Vilken energi jag har! Vaknade med ett stort leende på läpparna, åt frukost vid tvn och kollade in RIX FM. Jag garvade ihjäl mig när Titti sa fel..hon skulle säga Amy WInehouse men sa Amy Diamond. Före detta modellen Emma Wiklund gästade och blev kär. Vilken utsrålning och personlighet..snygg också. Lyckos Hans Wiklund. Sedan följde jag partiledardebatten och jag måste säga att jag tycker politik är jättesvårt!! Jag tyckte Mona Sahlin var stark som själv fick debattera mot alla alliansens ledare.

Nu har jag lagt upp mitt CV och registrerat mig på SATS och kollat runt vilka utbildningar där som erbjuds (inte snälla mot plånboken direkt). Nu ska jag bege mig till Friskis och svettis (100m bort) och göra mig hörd där.

kram matte!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Skönt att du mår bättre nu mattzii. Roligt att läsa! Vi ses på lördag :)

2008-10-16 @ 16:03:34
URL: http://fiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0