Efter tio med Malou..

Så var det reda Onsdag! De senaste veckorna har jag tyckt det varit bra att dagarna runnit iväg,som om jag väntar på något. När jag tänker efter så väntar jag inte på något. Under gymnasietiden längtade jag till fredagar för det var helg och jag åkte hem till familjen eller häckade med friends på löpet. Men nu vet jag inte vad jag längtar till? Jag vill leva nuet..! Jag frågade mig själv igår om jag trvis med tillvaron, ska det kännas såhär? Är jag nöjd med min tillvaro, eller kämpar jag för att jag ska må bra? Det är svårt att sätta fingret på vad det är med mig.

Igår satt jag och funderade på vad jag skulle göra. Föreläsningen började inte förens 18.00 och det enda jag behövde göra var att träna. Då ringde de från löplabbet istan och behövde hjälp. Ibland tror jag GUD hör mig. Ämnet under föreläsningen idag var motviation. Det var ett intressant kapitel att läsa om och föreläsningen innehöll mycket diskussion. Än en gång: man känner sig träffad!! Mental rådgivning NU!!

Nu ska jag gå en promenad i solskenet. Ska försöka njuta av stunden och att jag faktiskt är ledig idag..får väl se hur det går. 

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0