Lite gladare..

Det tändes ett litet ljus inom mig nyss. Jag skrev kanske för ett tag sedan att min kamera är spårlöst borta. Jag har kännt mig jättebekymrad över den. Jag har ringt runt på jättemånga ställen, där jag trodde jag tappat bort den. Jag hade precis gett upp hoppet tills jag kom på att jag handlat på T-snabben vid tekniska högskolan för några veckor sedan. Jag sökte efter nummer till de på google nyss och ringde..och kan ni tänka er..de hade min kamera där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag for skuttade just runt av glädje på lagret..Nu ska jag försöka vara glad för kameran ett tag..jippie!! Nu slår jag snart igen butiken och förebereder mig för en lång färd hemmåt..


Jag saknar min familj..

kram matte!

Kommentarer
Postat av: Jessika

och vi saknar dig

2008-09-13 @ 00:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0