Måndag!

Jag sprang förväntansfullt ut till brevlådan idag för att se om två viktiga saker hade kommit. Idrottspsykologiboken (så att jag kan börja läsa!!) och papper från polisen (så att de på vikariepoolen vet att jag inte gjort något brott,) De ringde från vikariepoolen idag, 06.45, och frågade om jag kunde vikariera idag mellan 8-14. Eftersom jag inte fått de papprena än så gick det inte. Det kändes surt!! Jag tjänar hela 150kr i timmen för låg och mellanstadiet och 175kr i timmen för högstadiet.

Vad ska jag nu göra? Jag kan inte plugga för jag har inte boken..det blir nog städning av rummet.

Jag har en klump i magen. Det är något som trycker..stenar i hjärtat. Jag är inte glad. Jag kan inte känna. Det har kännts såhär alldeles för länge nu. Jag kan vara glad men det är inte äkta. Mina sinnen är blockade.


Kommentarer
Postat av: Therese

Det ska det bli ändring på till helgen!! :)

Pusss min söta <3<3<3

2008-09-09 @ 21:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0