Skräckblandad förtjusning

Sitter på löpets tredje våning och häckar. Hade glömt bort att Frasse jobbar från 8-21 idag. Att träffa Frasse var inte andledningen till varför jag åkte till löpet idag. Träning och snack med min tränare. Vi har snackat träning (hmmm, ja vad annars?) och jag har fått träningsprogram för oktober. Dra rubriken och sätt den i det här sammanhanget så förstår ni hur jag känner när jag får mitt träningsprogram. Det första jag tänker är: hur i fasiken ska jag orka det här? Jag brukar alltid bli peppad när jag får träningsprogram, nu känns det lite annorlunda. Jag känner mig lat och det är dags att bli lite tuffare. Jag kan, jag vill (?) och jag ska!! 

Som skrivet, nu blir det träning och efter det jobb. Efter jobbet ska jag troligen hämta en gåva från familjen Halvarson. En gåva iform av en cykel! Jag är så tacksam. 

Idag har jag fått både lön och studiebidrag. Det känns självklart underbart, nu ska jag hålla hårt i pengarna. Jag behvöer storhandla men finner ingen tid till det. Kanske imorgon förmiddag? Jga älskar att ha ett välfyllt skafferi och kylskåp. 

Nej nu väntar Rösjöspåret på mig känner jag..det är supersoligt ute!! 

kram matte!


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0