Smärtan dunkar

Ajajaj vad ont jag har i min vänstra vad. Den är uppsvälld, spänd som en fiolsträng och skiftar i blått. Ajajaj. Jag var hos en naprapat idag för att få min andra stötvåg på min krånglande hälsena. Själva stötvågen gick bra men när naprapaten gick över på massage på stora vadmuskeln så skrek jag ut min smärta. Jag har varit med om sådana här tuffa behandlingar förut så jag tänkte inte mer på det. Men en timme senare när jag satt och fikade på Kungsgatan med Matte så börjar vaden smärta igen. Nu är den uppsvälld och dunkar. Ajajaj.

Idag har jag annars haft en välbehövlig ledig dag. Jag segade i sängen till 12 och därefter städade jag mitt rum grejade lite. Jag var dessutom på Vallen och träffade Turebergs sportchef - det gick bra. Imorgon ska jag vikariera hela dan och på kvällen ska jag jobba på och ringa runt igen. Det kommer nog gå bra, bara jag kan gå...

Jag och Matte har ett projekt på gång men jag vill inte avslöja för mycket innnan allt är klart... Den som läser får se!

Krambanan
Frasse 

Kommentarer
Postat av: Torbjörn Högberg

Ser fram emot vad det kav vara för projekt !?

2008-09-25 @ 10:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0