Söndag!

Gick upp tidigt idag för att hinna äta frukost en bra tid innan långpasset. Jag brjade långpasset strax innan 9, startade vid Sjöberg. Sedan sprang jag runt lite i Rösjöspåret och vidare till Edsviken. Tog en lite tripp in på Sollentunavallen och han med lite vinkningar. Nådde till slut mitt mål: Stinsen. I 1h och 35min sprang jag, väldigt pigga ben faktiskt så det blev nog lite mer än 20km. Efter det work 11-17, hyfsat mycket folk, fick sedan skjuts av Karnebäck hem. Nu ska ni höra något komiskt. Vi kom till Näsby alle 17.30 (tog 15min)..om jag inte hade fått skjuts hade jag tagit bussen som gick 17.43 och varit hemma 19.00 cirkus...fatta vilken skillnad på bil och kommunalt!! Jag är väligt tacksam för skjutsen. 

Annars ikväll har jag käkat blodpudding, mums!! Kollat på "ett hål i väggen" på tv6, det var skitkul!!! Kikade även på sportspegeln där Stefan Holm gästade..lite sorgligt att han lägger av.

Imorgon ska jag träna på förmiddagen för jag jobbar på eftermiddagen. Innan jobbet ska jag hinna åka till Stinsen för jag glömde mitt SL kort (alltid är det något).

kram matte 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0